Wednesday, October 27, 2010

::tAwAr HaTi::

Mungkin ada sesetengah yg mcm aku..

Suka menulis segala macam perasaan dlm diari..

gembira, marah, sedih, tertekan, rindu, sayang..

walaupon diari itu tak boleh bg feedback pon ape yg kita ceritakan..

Cuma sekadar nk melepaskan apa yg terbuku dlm hati..

ada masanya kita hanya perlukan tempat utk meluahkan..

tanpa kita harapkan sebarang balasan komen atau nasihat..

krn balasan itu hanya akan memberikan dua kemungkinan..

membina atau menjatuhkan..

walaupon ada kawan dan teman..

tp tidak akan sama mcm diari..

lebih2 lg menulis itu adalah suatu kepuasan dlm diri..

tiada apa lg yg tersembunyi..

tp suatu hari bila kita dapati diari itu dicerobohi..

mesti pastu rs mcm da tak ada mood nk bercerita dgn diari lg..

da rasa tak selamat utk bercerita lg..

maka terpaksa dibiarkan segala mcm perasaan itu…

terbuku kembali dlm hati..

kalau aku berdiam diri..

bukan bermakna taknak berkawan lg..

cuma taknak yg da lama terbuku..

semuanya terkeluar kembali..

kalau taknak aku mengungkit lg..

biarkan aku duk diam2 kat sini..

credit to mr. google


macam2 nk cerita..

tp ini yg aku merepek malam ni..

*sigh*

SEKIAN..



p/s: plz dont leave a footprint if you come just to leave me.. arghhh.. *angin tak stabil mlm ni*

No comments:

Post a Comment