Sunday, October 10, 2010

::10.10.10::

Salam..


10.10.10
Seperti yg aku harapkan pg td, in this good date, i wanna create good memories..
Alhamdulillah, Allah memakbulkan..


Thanx to kak Intan & abg Fifi, Sri, Uzair, Shira, Sarah n Baem sbb menjayakan "Rombongan Melawat Ayah Deeya di Hospital Ampang"..
sgt enjoy berkonvoi 3 kete meredah bukit ampang sambil mendengar suara bingit Sarah yg ke-pening-an dlm kete..
hahahaha..


hepi sgt sbb korg memeriahkan suasana kat Wad 6B tu..
aku rs klau ayah boleh bg respon, mst ayah pon turut tersenyum..
heheh..
suke gak tgok abg Fifi yg sporting mcm da lame kenal..
thanx tau sume..
terharu actually sbb masih ade yg care di celah2 kesibukan hidup masing2..


Seronok hangout pastu..
myb sbb aku da lame xkuar ramai2 ngn korg kot..
thanx coz lame layan aku pilih lipstik..
aku suke kaler pilihan Sarah tu walaupon Baem wat muke..hahaha..
btw, thanx Sarah..

thanx sume... thanx (1000x)..
SEKIAN..


No comments:

Post a Comment