Thursday, October 7, 2010

::Another Transition::

Salam..

Jeng..jeng..jeng.....
blog da bertukar wajah lg..heheh.. another transition..
da lari dr tema pink dan bunge2..
kali ni aku berkenan ngan konsep fresh green dan 4-leaves-clover..
tp tetap berunsurkan alam..
i'm natural, not plastic, and not spastic..heheh



ikotkan aku ni bile da dapat sesuatu yg aku da berkenan, aku akan setia selagi berkudrat..
sesuatu tu termasukla brgn keperluan peribadi, fesyen pakaian, kaler.............dan boifren..
susah utk aku berpaling arah walaupon ade sesuatu yg lain yg lebih baik berdiri di hadapan..



bukan aku xsuke perubahan..
tp aku takot dgn risiko yg aku akan hadapi klau aku melakukan perubahan tersebut..
aku takot if aku tersalah membuat pilihan..
aku takot if pilihan yg aku bakal buat akan lebih menduka citakan..



tp org yg berjaya sentiasa mengambil risiko..
klau tak ambil risiko, kte xtau ape yg menanti di hadapan..
mungkin ade sesuatu yg lebih baik..
if sebaliknya, perlu pulak berani utk membuat pembetulan..
ape yg penting skrg ni, aku perlu berfikiran positif..



semoga hidup aku pada ms akan datang akan sentiasa LUCKY2..
bukan lelaki ok.. lelaki hanya memeningkan kepala..
biarlah tuah yg datang seperti daun2 clover yg tumbuh segar..
InsyaAllah.. Amiiinnnn...
SEKIAN..

No comments:

Post a Comment