Monday, October 25, 2010

::HaNiSa TaJudDiN::

Salam...

Smlm (24-10-2010) dlm pukul 3.15 ptg aku sampai ke bilik.. bukak je pintu, aku melihat Hanisa Tajuddin di atas katilnya.. ade satu perasaan xbest masuk dlm hati.. Bersalahnye aku~!!! Smlm adalah hari ulangtahun Nisa yg ke-22.. tp aku pulak balik dgn tgn kosong pd hari istimewa ini.. even sekeping kad pon aku xsempat beli..huhuhu..


Bila Nisa kate nk kuar beli charger, aku cepat2 kata "JOM!!".. atleast kat luar nnt sempat la aku beli pape utk Nisa kan.. Ms tgh jalan2, aku nmpak soft toy hippo kaler ijau pucuk pisang.. Nisa suke kaler ni.. tinggal 1 je, aku tros capai dan beli.. xde la mahal mane, tp keikhlasan lebih penting kan.. pastu ms round2 tanpa hala tuju, aku ckp "Nisa, jom makan pizza".. sumenye spontan.. xde planning lgsung..hahaha.. so smlm ktorg pon melantak pizza extreme cheese yg br kat Pizza Hut.. mmg rezeki ktorg la ade bbrp table yg still kosong..heheh.. Mlm tu aku bawak Nisa gi AGM Keputra.. makan makan lg.. kali ni makan sate plak.. juz utk ari ni, lupekan pasal diet.. aku nak meraikan besday Nisa.. sbb mungkin ni la kali terakhir aku meraikan besday Nisa sblm Nisa menamatkan pengajian akhir sem nnt.. *sedey plak..huhuhu*


Pape pon aku sgt gembira smlm.. first, sbb aku da lame xkuar meluangkan ms ngan rumet aku ni.. Second, sbb aku harap apa yg aku da wat smlm akan memberikan kegembiraan dan kenangan yg indah (walaupon cuma sedikit) pd Nisa sempena hari istimewanya ini.. Buat Hanisa Tajuddin, pasni mungkin da susah nk jumpe lagi.. semoga kamooo success dlm hidup dan dapat menjalani hidup seperti yg kamooo inginkan (jauh dr manusia itu).. semoga kamooo gembira slalu.. sy akan merindui kamooo, tempat utk meluahkan rs.. sbb dlm bilik ni hanya kamooo yg hidup dlm kapal yg sama dgn sy, iaitu kapal yg bernama "SEDERHANA SEGALANYA".. dan sy nk kamooo tahu yg sy sayangkan kamooo.. SARANGHAEYO~!!!







-edited-




No comments:

Post a Comment