Friday, September 24, 2010

::Milikku bukan Milikmu::

Salam..




Aku juz nk kate barang org tetap brg org, jgn buat brg org mcm brg sndiri walaupon pemilik brg org tu x kate pape.. diam si pemilik x bermakna die rela korg menjadikan brg diorg sbg brg korg..



pinjam brooch.. pinjam novel.. pinjam tu, pinjam ni.. blaa3



bukan pe, aku rs sume org mesti pernah rs pengalaman cmni even once in lifetime.. tp bila tahun da berganti tahun, brg yg dipinjam tu pon ntah ke mana, org yg pinjam tu bole diam wat bodo je.. sakit ati kan.. aku x gemor btol org yg berperangai cmni..


walau rapat mcmane pon, kite kene la tau di mana had kite.. kalau tu bukan brg kite, buat la mcm bukan brg kite.. jgn la ngade2 da bg betis nk paha plak walaupon aku tau drumstik mmg sgt sedap.. ok, xde kaitan..heheh.. walaupon tuan punyer x kata pape, tp dlm hati tu mane nk tau kan.. lg plak kalau da rosakkan brg-org-tp-buat-mcm-brg-sendiri, atleast mst ade cket la rs bengang si pemilik walaupon die tu baik mcm malaikat sekalipun kan.. klau yg bertanggungjwb tu xpe lg, tp yg wat dunno tu, rs nk bg penyepak je..

aku xde aim sape2.. sori la sape yg terasa pedas.. xmo pedas, jgn makan cili k.. SEKIAN..


p/s: klau aku penah jd spt individu yg kurg bermoral spt di atas, mungkin krn alpa atau lalai, mohon ampun mohon maaf.. mintak halal dr ujung kaki sampai ujung rambut k..




No comments:

Post a Comment