Wednesday, September 22, 2010

:: Blog Chienta Melayu::

Salam...

sblm ke klas kul 10 nnt, sempat gak aku update blog yg da berzaman x di-update ni.. slalunyer aku bukak blog sbb nk bace blog org laen je..



kali ni aku nk share ngn sume psl blog ::Mata hati Jiwa:: yg br aku jumpe ni ms blog-walking kat laman Ben Ashaari.. aku jarang bole lekat kat blog org dlm tempoh ms yg lame.. tp kali ni aku jd visitor-paling-setia kat blog ni.. blog die ni mcm novel chienta melayu.. mcm yg sume da tau, aku kureng cket nk layan novel chienta melayu tp ayat2-chienta-yg-sempoi dlm blog ni mmg aku layan.. kdg2 aku yg jd syok sendiri and rs terawang2 plak, tersengih2 ms bace..heheh..



kisah chienta blogger ni realistik sbb mmg kisah btol pon antara die dan suami nya.. blogger ni x upah aku utk promote blog die.. tp dsebabkan aku sgt suke-dan-addicted ngn blog ni, so aku sj nk share ngn sume.. time mata berat nk wat slide presentation, sempat aku bukak blog ni.. tetibe tros mata segar balik..heheh.. slamat membaca.. SEKIAN..




p/s: sooori kalau korg rs indah-khabar-dari-rupa after bace blog tu.. myb sbb jiwa korg xsame ngn jiwa aku.. ngeh3~

No comments:

Post a Comment