Monday, May 3, 2010

:: tEmpLatE bArU::

Assalamualaikum wbt..

sejak incident aku dihina dlm blog aku sendiri bbrp tahun lepas, aku bagaikan da xde hati nk tulis blog lagi.. kegilaan nk tulis blog hilang mcm tu je.. tp hari ni blog aku muncul dgn wajah baru.. bukan bermakna semangat kegilaan tu dtg balik... cume time ni aku dpt pinjam broadband abg, tu yg aku memaksimumkan penggunaan internet smntara abg blom mintak balik broadband die..hehehe..

blog aku yg dulu ntah ape name die, aku pon da malas nk ingat.. then aku muncul kembali dengan ::when earth meets heaven::.. tetibe aku rs bosan plak ngn name ni.. and skrg aku berikan nama baru utk blog 'coming back' ni.. ::M.A.W.A.D.D.A.H:: utk pengetahuan sume, Mawaddah ni bukanlah bersempena ngn name sape2.. tp mawaddah ni bermaksud kasih sayang.. aku tertarik nak gunakan nama ni sejak aku terbaca dalam salah satu koleksi buku motivasi yang aku ade.. bagaimana dengan kasih sayang ini membuatkan kita menjadi insan yang lebih kuat dan tabah.. demi kasih sayang kepada ayah dan ibu, tidak ku kenal siang dan malam demi menghadiahkan segulung ijazah.. demi kasih sayang kepada kekasih, lautan api sanggup ku renangi..(tipu je tu.. org giler pon xkan berani nk berenang dlm lautan api..heheh)

and as usual, aku sentiasa menggunakan konsep pink sama ada utk wallpaper bilik, desktop mahupun template blog ni.. kalau facebook bole diubah2 template nyer, for sure aku akan gune kaler pink jugak.. jiwa aku da sebati ngan pink sejak aku menginjak umur 16 tahun.. sejak dr tu, hampi 70% barang peribadi milik aku berwarna pink.. bantal, cadar, keychain, teddy bear, kipas, perfume, compact powder, bekas air, cawan, album- sumenyer berwarna pink.. biar la mereka sakit mata, asalkan aku selesa..hahaha~ Actually rasulullah sendiri menyukai warna pink kerana pink bermakna subur.. tgok tapak tangan kita, warna pink kan..(bg yg kulit gelap, mntak maaf la sbb mmg xkan nmpak pink pon smpai bile2..) warna pink ni menandakan bahawa kita sihat.. bg mereka yang kurang sihat, tapak tangannya akan manjadi pale red aka pucat..

sekian dulu untuk kali ni~

No comments:

Post a Comment