Saturday, May 8, 2010

::Family Outing::


For Korean fans, mst penah dengar "Family Outing" kan- famous variety show.. aku bukan la fanatik sgt ngan citer2 korea, tp dulu2 aku suke gak tgok Winter Sonata, Autumn in My Heart, Full House, and seumpama dengannya.. jalan citer best, artis encem2 and lagu pon best..hehehe.. start Form 4 bile aku da masuk asrama, aku da melupakan dunia korea ni..

few months before, aku slalu dengar rumetku yg sorg ni duk gelak2 bile tgok citer kat laptop.. die klau tgok citer, die akan pakai earphone.. so aku xtau ape yg digelakkannya.. seyes ckp kdg2 aku jeles ngan die.. rumet aku ni mcm slalu je hepi bergelak ketawa sorg2, mcm xpenah ade mslh.. kdg2 bile aku dgr die ketawa, mst aku pon nk ikot ketawa sekali...hehehehehe.. then one day, ak berasa sgt curious.. so aku pon duk melepak la kat katil rumet aku ni.. br aku tau rupenyer selama ni yg die dok gelak sorg2 tu, rupernyer die tgok Family Outing.. aku pon try join sekaki.. mmg seyes klakar.. tergolek2 aku gelak ms first time tgok tu..hehehe...

aku xingat since when, aku mintak copy citer Family Outing dr rumet aku ni.. mula2 episod 1 ngn 2 je.. sejak dari tu la moment kegilaan aku pd korea kembali berputik.. kbtulan time tu minggu final exam.. bila ade gap antara paper je, mesti aku mintak copy lg.. seronok tgok Family Outing ni, bole release stress.. laughter is the best medicine.. nk pecaye atau x statement ni, try tgok Family Outing dulu..hehehe... pastu sedar x sedar, skrg ni aku da ade copy sampai episod 30++..hehehehe...

melalui family Outing ni la kite bole tgok kehidupan artis korea di luar filem, tanpa sebarang solekan, dan sgt selekeh.. muke diorg time br bgn tdo pon bole tgok gak..hehehe.. tp aku mmg salute ar, diorng sgt sempoi.. aku xrs artis kite mampu wat camtu.. dan aku skrg ni sgt fanatik ngan Family Outing.. ruginyer xcopy byk2 dr rumetku sblm cuti ari tu.. dan ari ini aku sgt merindui mereka...huhuhu

melalui citer ni gak aku berkenalan ngan boifren aku--> Lee Chun-Hee.. dlm citer ni die dikenali sbg Chunderella sbb slalu kene buli dgn stepmother-Kim, tp die ikot je, xmelawan pon.. mmg naive and little bit clumsy.. papepon, die tetap yg paling hensem.. Lee Chun-Hee sentiasa dihatiku..hahaha


OH-MY-GOD!!!
My boifren Chun-Hee is so hensem..hohoho

No comments:

Post a Comment