Sunday, February 20, 2011

:: AkU MaSiH WaRaS ::

Salam..

Kadang2 aku berasa sangat pelik sebab aku mampu untuk menggembirakan orang, memotivasikan orang.. tp aku belum berjaya untuk menggembirakan diri sendiri.. pandai-pandai je aku bagi nasihat pada orang agar tidak terlalu memikirkan masalah yang dihadapi dan jangan bersedih.. tapi untuk diri sendiri?? bila duduk sorang-sorang dalam bilik, nak tak nak, pasti aku akan dilanda kemurungan.. sometimes aku boleh handle dan abaikan perasaan tu, tp in other times, perasaan tu pulak yang mainkan aku balik..huhuhu..

Mula-mula aku rasa macam ni:



Pastu aku jadi camni pulak:



Dan ada kalanya jadi begini:






Tapi perlu ke aku wat sampai begini:


Oh, tentulah TIDAK.. aku masih mampu untuk menggunakan akal dengan waras.. aku cuma perlukan aktiviti yang akan membuatkan aku sibuk-mengalahkan-menteri supaya aku leka dan tak lagi dipermainkan oleh perasaan.. that's all..huhuhu..




Gambar bawah ni tiada kaitan dengan entri kali ni.. tapi aku rasa gambar ni sangat kurang ajar.. naseb baik cume gambar je.. da patahkan hati, baru nak pulangkan.. kalau betul2 berlaku, orang camni memang jenis takde hati, perut, hempedu dan semua bagai la.. patut campak bagi makan piranha je..huhuhu

No comments:

Post a Comment