Monday, July 19, 2010

::Kisah Ayah 2::

Salam..

Br sekejap td aku call ibu utk bertanyekan kabar sume di sana.. tiba2 aku terdengar suara ayah menengking di belakang sana:"Bg arahan 5minit sblm maghrib".. ye, btol itu adalah suara ayah.. tp kata2 itu umpama bukan dr ayah, mcm kata2 dr org yg kurang waras, nonsense and meaningless.. selama ini aku hanya mendengarkan kabar ayah dr mereka.. br 8 hari aku tinggalkan ayah, aku xtau keadaan ayah da jd seteruk ini.. setelah mendengar sendiri, br aku sedar ayahku bukan lg ayahku.. tubuh dan minda ayah telah dikuasai.. ms ayah menuturkan kata2 tu, ayah tgh x sedarkan diri.. krn ini, satu demi satu sejarah silam mula terbongkar..

27 tahun lalu, ms abg aku berumur kurg drpd 2 tahun, arwah atuk aku pernah dianiayai org.. ade org Indonesia mengenakan atuk aku menggunakan patung yg disihir dgn ilmu hitam, mcm vodoo doll la.. org Indon kan mmg terkenal dgn kepakaran dlm ilmu hitam ni.. nape org nk kenekan atuk aku ni, wallahualam.. ms tu ayah aku selaku menantu kpd arwah atuk aku, tlg buang patung ni kat tempat lain.. aku diberitahu yg patung ni diisi dgn tanah kubur yg da disihir.. so ms ayah buang, bende jahat tu masuk dlm salur darah ayah.. tp alhamdulillah ayah aku sentiasa ingat pd Tuhan, maka ayah aku selamat dr gangguan walaupun bende tu berada dlm bdn ayah selama 27 tahun..

tp mcm yg aku citer kat entri yg dulu, ayah ade terganggu umah makhluk ghaib scr x sengaja ms wat perpaipan kat umah 2 bulan lepas.. once ayah terlalai dan makhluk ni masuk dlm bdn ayah, sbnrnye makhluk ni da membuka ruang utk bende jahat yg da bermastautin selama 27 tahun tu utk bergerak aktif semula.. see how these makhluk ghaib really correlated.. diorg saling bekerjasama.. selepas meminta bantuan drpd 2 ahli perubatan Islam, br la sejarah ni terbongkar.. selama 22 tahun aku hidup, aku xpernah tau ttg kisah ni sehingga lah hari ni.. tgokla bila manusia mempunyai perasaan dengki, org yg xbersalah pon akan jd mangsa.. dendam kesumat tros bermaharajalela dr generasi ke generasi.. sbb tu kita xbole menggunakan khidmat jin ataupon makhluk ghaib.. sbb sebaik2 jin ni sama dgn sejahat2 manusia.. Wallahualam..

kwn2 yg aku kasihi, aku mohon bantuan kalian untuk mendoakan kesihatan ayah aku dan moga dipermudahkan perjalanan hidupnya.. Amiiin..

No comments:

Post a Comment