Thursday, March 3, 2011

:: Hah, KaN dA KeNe ::

Salam..

Da lame xmenjalankan aktiviti blog-walking ni.. semasa berjalan2, aku pon masuk la kat salah satu blog dalam list kat tepi tu.. dan tetibe aku tersentap dengan ayat blogger ni..


Ponteng kelas sebab ada aktiviti persatuan, kelab dll.. so.. minta tolong member sign attendance sheet.. copy assignment/ lab report classmates sebab tak sempat nak siapkan..

Dengggg~!!!


These small, small things really define who you really are.. If you cant be responsible for your own act and your own self, how can you say you have all it takes to become a leader?

Dengggg~!!!


Amboih, 2 kali aku kene Denggg~!! masa bace blog ni.. walaupon aku takde la buat sgt perkara2 tu, tp honestly memang aku penah buat atleast sekali seumur hidup krn menguruskan aktiviti2.. dan aku rasa bukan aku sorang je yang terasa kene Denggg~!!!..heheh.. Aku tak nafikan ada betolnye ayat blogger ni.. Tapi kite masing2 punya perjuangan dan pendapat tersendiri dengan segala tindaktanduk kite kan.. Apa yg salah, aku akui itu salah.. tp mcm aku ckp td la, kite punya perjuangan masing2.. kamu mungkin tidak faham aku, aku juga mungkin tidak faham kamu.. tp aku terima segala teguran yang membina untuk kebaikan..


p/s: Actually post tu blogger tujukan kpd individu yg terlibat dgn kes Pilihanraya UPM tempohari.. tp ayat2 atas tu tetap terkene pd aku..hahaha

No comments:

Post a Comment