Thursday, March 3, 2011

:: CiUmAn BuAt aYaH ::

Salam..


Td Encik Ridzuan tetibe tanye "ari ni besday ayah kan?".. Aku terlupe..huhuhu.. Semalam mmg aku ingat, tp sebab ari ni aku terlalu sibuk uruskan event, aku terus terlupa.. Tp ape yg boleh aku buat.. Aku di cni, ayah di rumah.. klau aku call wish ayah skali pun, ayah tak kan mampu bg respon, aku takkan dapat dengar suara ayah.. kalau la aku di rumah kala ni, mst aku da cium pipi ayah.. biarlah ayah tak berkata2 walaupon sepatah, sekurang2nya aku ade bersama ayah di hari jadinya..huhuhu..


Tak sabar nak jumpe utk cium pipi ayah


Lepas Encik Ridzuan ingatkan td, aku terus call ibu.. Ibu kata pg td ibu ngan akak wish hepi besday kat telinga ayah, then tetibe ayah tersenyum, mcm faham je.. sebak sangat ms ibu cakap mcm tu.. aku pun nk tengok moment ms ayah senyum tu.. da lame sangat aku tak tengok senyuman ayah..huhuhu.. Kalau la aku tahu tahun lepas adalah kali terakhir aku dapat meraikan besday ayah, pasti aku akan buat majlis yang sangat istimewa supaya ayah akan merasai detik yang paling menggembirakan dan akan diingati sepanjang hayat ayah.. kalau la aku tahu.. tp aku tak tahu..huhuhu


Walaupon sekarang ayah hanya terlantar tanpa sebarang respon, sekurang2nya aku masih ada ayah.. dan sekurang2nya aku masih mampu menyentuh ayah, merasa setiap hembusan nafas ayah.. Semoga Tuhan memudahkan perjalanan hidup ayah dan mengampunkan setiap butir dosa2 ayah agar ayah dapat kembali ke sisi Penciptanya seperti bayi yang baru dilahirkan, bersih daripada segala noda dan dosa.. Amiin..



03.03.2011.........Selamat Hari Lahir Ayah



No comments:

Post a Comment