Friday, October 23, 2009

Wedding Kak Ira..

Pada malam 17/10/2009, cousin aku, Sapphira bt Selamat, yg aku pggil Kak Ira da selamat dinikahkan ngan Zaidi (abg Edi) kat kediaman kuarge kak ira.. keesokannye plak majlis resepsi belah pengantin perempuan yg dibuat di Pusat Komuniti Damansara.. majlis belah pengantin lelaki plak akan dibuat di kampung abg edi kat Batu Gajah, Perak pd minggu berikutnye (25/10/2009).. tp syg aku xdpt pegi sbb Final Exam da makin dekat.. pape pon, aku doakan mereka berbahagia di dunia dan di akhirat.. Cinta membawa ke syurga.. Amiiiin...


Aku dan Along (kazen).. best fren ms zaman kecik2..


Keceriaan Pengantin...
Kiri dan kanan pengantin tu our uncle and auntie,
Datuk Sunar(Abah) and Datin Ema (Auntie Ema)..


Megahnya Raja Sehari di singgahsana....


Keberangkatan masuk Raja Sehari- Ira & Edi...


Singgahsana Raja Sehari...

No comments:

Post a Comment